رونمایی از هیوندای سوناتا 2015
 

2015 Hyundai Sonata

   اندازه بدنه و فضای داخلی رشد کرده و زیرساخت نیز تا 51 درصد مقاومت پیچشی بیشتر، کیفیت و ایمنی بالاتری را ارائه می‌کند. ابعاد خودرو شامل 4855 میلی‌متر طول، 1865 میلی‌متر عرض، 1475 میلی‌متر ارتفاع و فاصله بین دو محور 2805 میلی‌متر می‌باشد. فضای بار صندوق نیز 462 لیتر گنجایش دارد. هیوندای می‌گوید که سوناتای 2015، امن‌تر از همیشه خواهد بود. شش کیسه هوا، سیستم‌های ABS, EBD, ESP و TCS، کروز کنترل هوشمند مجهز به رادار، سیستم هشدار خروج از خط، چراغ‌های پرتو بالای اتوماتیک، تشخیص نقاط کور، سیستم‌های ایمنی الکترونیکی و ایربگ زانوی راننده همه در جهت تأمین بیشتر ایمنی فراهم گردیده‌اند.2015 Hyundai Sonata

 
   در داخل کابین، داشبورد متقارن، اینک جای خود را به یک داشبورد پهن و تقریباً شش ضلعی و ارگونومیک داده که تا حدودی به سمت راننده زاویه گرفته است. پنل ابزارها نیز از تعدادی ذوزنقه تشکیل شده و در مجموع از طراحی مدرن قبلی فاصله گرفته و کلاسیک شده است. کابین لوکس‌تر از سابق و با کیفیت‌تر است. یک سیستم سرگرمی با نمایشگر 8 اینچی نیز در مرکز توجهات قرار می‌گیرد. سیستم گرم‌کن و سردکن صندلی‌های جلو به صورت استاندارد و عقب به صورت آپشن و پرده برای پنجره‌های عقب از موارد قابل ذکر دیگر می‌باشند.
2015 Hyundai Sonata Interior

 

در بخش قوای محرکه، فعلاً سه پیشرانه برای عرضه در کره جنوبی آماده هستند. موتور 2.4 لیتری 193 اسبی و 247 نیوتن متری در مدل پایه حفظ خواهد شد. اما یک موتور 2.0 لیتری توربو و یک مدل هیبریدی نیز مورد انتظارند. هم اکنون در بازار کره یک مدل 2.0 لیتری CVVL با تنفس طبیعی و توان 168 اسب بخار و گشتاور 201 نیوتن متر و یک مدل 2.0 لیتری LPI با توان 151 اسب بخار و گشتاور 194 نیوتن متر نیز به فروش می‌رسند. برای انتقال نیرو از یک گیربکس شش سرعته خودکار استفاده می‌شود. در حالی که نمونه‌های هشت سرعته و ده سرعته نیز در مراحل توسعه قرار دارند.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 103
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 645
بازدید ماه : 12832
بازدید کل : 462546
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2